Ügyfélszolgálat

https://www.funidelia.hu/cart

Hibás terméket kaptam, vagy hiányoznak alkatrészek

Sajnáljuk, hogy a termék hibásan vagy hiányzó alkatrészekkel érkezett meg.

Lépjen be a „fiókjába”, és kattintson a „Visszaküldések és panaszok” gombra. Válassza ki a rendelést és a hibás vagy hiányos terméket, és adja meg nekünk az összes szükséges információt, hogy mielőbb megoldhassuk a problémát.

14 naptári napja van a rendelés átvételétől számítva, hogy benyújtsa ezt a panaszt.

Fontos megjegyzés: Ezt a gombot kizárólag hibás vagy hiányos termékek bejelentésére használja. Kötelező értesítenie minket, mielőtt visszaküldi az árut. Ennek elmulasztása esetén a visszaküldést elutasíthatjuk.

Automatikusan kapok csereterméket?

Az átvizsgálást követően, ha a visszatérítés indokolt, visszatérítjük a teljes összeget, amelyet a termékért fizetett, visszaküldési költségek nélkül, vagy ha elérhető, új terméket küldünk önnek.

Egyéb kapcsolódó kérdések:
Top