Sajnáljuk, hogy a rendelése hiányos vagy téves volt.
Lépjen be a „fiókjába”, és kattintson a „Visszaküldések és panaszok” gombra. Válassza ki a rendelést és a hibás vagy nem kapott termékeket, és adja meg nekünk az összes szükséges információt, hogy mielőbb megoldhassuk a problémát.
14 naptári napja van a rendelés átvételétől számítva, hogy benyújtsa ezt a panaszt.
Fontos megjegyzés: Ezt a gombot kizárólag téves vagy nem kapott termékek bejelentésére használja. Kötelező értesítenie minket, mielőtt visszaküldi az árut. Ennek elmulasztása esetén a visszaküldést elutasíthatjuk.
Automatikusan kapok csereterméket?
Az átvizsgálást követően, ha a visszatérítés indokolt, visszatérítjük a teljes összeget, amelyet a termékért fizetett, visszaküldési költségek nélkül, vagy ha elérhető, elküldjük a helyes terméket.
Tájékoztatjuk, hogy az ezen az űrlapon megadott személyes adatokat a Funiglobal Development S.L. (Funidelia) kezeli. Ezzel az üzenettel az a célunk, hogy választ adjunk kéréseire vagy kérdéseire. A legitimizálás az érintettek hozzájárulásával történik. Tá