Ügyfélszolgálat

https://www.funidelia.hu/cart

Hiányos vagy hibás rendelést kaptam

Sajnáljuk, hogy a rendelése hiányos vagy téves volt.

Lépjen be a „fiókjába”, és kattintson a „Visszaküldések és panaszok” gombra. Válassza ki a rendelést és a hibás vagy nem kapott termékeket, és adja meg nekünk az összes szükséges információt, hogy mielőbb megoldhassuk a problémát.

14 naptári napja van a rendelés átvételétől számítva, hogy benyújtsa ezt a panaszt.

Fontos megjegyzés: Ezt a gombot kizárólag téves vagy nem kapott termékek bejelentésére használja. Kötelező értesítenie minket, mielőtt visszaküldi az árut. Ennek elmulasztása esetén a visszaküldést elutasíthatjuk.

Automatikusan kapok csereterméket?

Az átvizsgálást követően, ha a visszatérítés indokolt, visszatérítjük a teljes összeget, amelyet a termékért fizetett, visszaküldési költségek nélkül, vagy ha elérhető, elküldjük a helyes terméket.

Egyéb kapcsolódó kérdések:
Top