Sajnáljuk, hogy nem tökéletes állapotban kapta meg rendelését. Lehet, hogy ilyen állapotban kaptuk a gyártótól, vagy megsérült a szállítás során.
Kérjük a visszatérítés igényléséhez vegye fel velünk a kapcsolatot a fiókján keresztül és adja meg az indokot a visszatérési szekcióban, vagy használja az alábbi kapcsolatfelvételi űrlapot. A folyamat meggyorsítása érdekében kérjük adja meg vagy csatolja a következőket:
Miután megkaptuk üzenetét, a lehető leghamarabb felvesszük Önnel a kapcsolatot és megoldást találunk a problémára.
Ha a visszatérítést jóváhagytuk, a teljes árat visszafizetjük a szállítási költségek nélkül. Ha a termék még mindig elérhető, új terméket küldünk Önnek. A követelés benyújtására a rendelés kézhezvételétől számított 14 naptári nap áll rendelkezésére.
** Fontos: A termék visszaküldése előtt köteles értesíteni minket a termék hibájáról és visszaküldési szándékáról. Ennek elmulasztása a kérelemet elutasítását eredményezheti.
Tájékoztatjuk, hogy az ezen az űrlapon megadott személyes adatokat a Funiglobal Development S.L. (Funidelia) kezeli. Ezzel az üzenettel az a célunk, hogy választ adjunk kéréseire vagy kérdéseire. A legitimizálás az érintettek hozzájárulásával történik. Tá