A november 20. óta történt karácsonyi vásárlások esetében december 30-ig meghosszabbítjuk a visszaküldési időszakot.
Először be kell jelentkeznie a "fiókjába", és a "Visszatérés" opció kiválasztásával kérheti a visszatérést. Ne feledje, hogy 14 naptári nap áll rendelkezésére, hogy visszakérje a visszatérítést, attól kezdve, hogy megkapta a rendelését. Választhatsz, hogy a mi címkéinkkel küldöd vissza (2000 Ft), vagy saját magad küldöd vissza.
Felhívjuk figyelmét, hogy a visszaküldésnek a kéréstől számított 14 naptári napon belül kell megtörténnie.
Amint a csomag megérkezik a raktárunkba, folytatjuk a visszatérítést.
Kérjük, először ellenőrizze, hogy a termék megfelel-e a visszaküldési szabályzatunkban meghatározott feltételeknek.
Ha szeretnéd megváltoztatni a kapott jelmez méretét, kövesd az alábbi lépéseket, és add le új rendelésed a megfelelő mérettel. Ez azt jelenti, hogy először visszatérítést kell kérned a jelenlegi rendelésre, majd új rendelést kell leadnod a megfelelő mérettel.
A visszatérítés igényléséhez kövesd az alábbi lépéseket:
Ha önállóan küldöd vissza a csomagot, egyeztetned kell a választott szállítócég képviselőjével, és megfelelően becsomagolva kell visszaküldened a csomagot a felhasználói fiókodban megadott címre. Kérjük, őrizd meg a postai bizonylatot és a nyomonkövetési számot, mivel szükség lehet rá, hogy igazold a visszaküldést. Nem vállalunk felelősséget, ha a csomag nem érkezik meg a raktárunkba.
A visszaküldés regisztrálása után: Amint regisztráltad a visszaküldést a weboldalon, e-mailben kapsz egy visszaigazoló üzenetet a termékek visszaküldésének és a visszatérítés folyamatának lépéseivel.
Ne felejtsd el kitölteni a szállítólevelet, amelyet az e-mailben kaptál a rendelésed szállítási visszaigazolásával.
Visszatérítésed megkapása: Amint megkapjuk a visszaküldést, ellenőrizzük a termék(ek) állapotát. Ha minden rendben van, elindítjuk a visszatérítést. Ugyanazon a fizetési módon térítjük vissza a pénzt, amelyet a vásárlás során használtál. Kérjük, vedd figyelembe, hogy a rendelés kiszállítási költségeit csak akkor térítjük vissza, ha a teljes rendelést (vagyis az összes terméket) visszaküldöd. Ez az információ csak a normál szállításra vonatkozik. Expressz szállítás esetén csak a normál szállítás költségeit térítjük vissza.
Tájékoztatjuk, hogy az ezen az űrlapon megadott személyes adatokat a Funiglobal Development S.L. (Funidelia) kezeli. Ezzel az üzenettel az a célunk, hogy választ adjunk kéréseire vagy kérdéseire. A legitimizálás az érintettek hozzájárulásával történik. Tá