Nagyon sajnáljuk, hogy megrendelése a becsült kiszállítási határidőig nem érkezett meg. A megadott dátumok az esetek túlnyomó többségében teljesülnek, kivéve az olyan eseteket, amelyek kívül állnak a hatáskörünkön (például a futárcég kiszállításának késedelme).
További információkért kérjük, nyissa meg a „saját fiók” szekciót.
Ha a rendelést még nem postáztuk:
Kérjük ellenőrizze az egyes termékek elérhetőségét. Ha vannak olyan elemek, amelyek visszatartják a megrendelést, eltávolíthatja azokat.
Ha a rendelés szerkesztése ellenére még mindig nem kézbesítik azt időben, akkor rendelését lemondhatja (külön költségek nélkül).
Ha a rendelést már postáztuk:
A rendelés lemondása vagy a szállítás meggyorsítása már nem lehetséges, mivel a csomag már a futárszolgálatnál van. Ha nem kapja meg időben a rendelését, akkor a kézbesítéstől számított 14 naptári napon belül visszatérítést kérhet.
Tájékoztatjuk, hogy az ezen az űrlapon megadott személyes adatokat a Funiglobal Development S.L. (Funidelia) kezeli. Ezzel az üzenettel az a célunk, hogy választ adjunk kéréseire vagy kérdéseire. A legitimizálás az érintettek hozzájárulásával történik. Tá