Ügyfélszolgálat

https://www.funidelia.hu/cart

Hogyan követhetem nyomon a rendelésem?

A rendelés részletei között találhatod meg a követési információkat, ha belépsz a „fiókodba”.

Ha egy rendelés több terméket tartalmaz, előfordulhat, hogy mindegyiknek más a szállítási dátuma.

Mindazonáltal, a vásárlási folyamat során megadott becsült dátum az, amikor az összes terméket együttesen fogod megkapni. Ha emailben értesítést kaptál a rendelésed szállításáról a szállítóval, a levélben megtalálod a követésre mutató közvetlen linket. Ha nem rendelkezel ezzel az emaillel, követheted a szállítást a „fiókodban” is. Ott megadjuk neked a szállító adatait, hogy közvetlenül felvehesd velük a kapcsolatot és pontosabb információkat kaphass.

Megjegyzés: Ha azt látod, hogy a csomagot átadták, de te mégsem kaptad meg, lépj az „Átadva, de nem kaptam meg” oldalra további információkért.

Egyéb kapcsolódó kérdések:
Top