Ügyfélszolgálat

https://www.funidelia.hu/cart

Nem kapott csomag megkeresése, amelyet átadottként jelöltek

Ha a követés azt mutatja, hogy a csomagot átadták, de nem találod meg a rendelésed, kérdezd meg a szomszédokat, vagy lépj kapcsolatba a szállítóval.

Ha a rendelésed „átadottként” jelenik meg, de nem kaptad meg:

  • Ellenőrizd, hogy más személy, aki ugyanazon a címen lakik, vagy a házadban recepciósként dolgozik-e, átadta-e a csomagot.
  • Nézd meg, hogy a postaládában vagy az ajtón hagyottak-e kísérleti értesítőt. Ez az értesítő utasításokat tartalmaz arra vonatkozóan, hogy hogyan lehet újra ütemezni a szállítást vagy átvenni a csomagot. Hiány esetén a szállítók átadhatják a csomagot a gyűjtőpontokon.
  • Lépj kapcsolatba a szállítóval további információért a csomag átadásáról. Ne felejtsd el, hogy a rendelés követési számát kéznél kell tartanod.
  • Nagyon fontos, hogy azonnal értesíts minket bármely olyan rendelésről vagy termékről, amelyet nem kaptál meg. Tartsd észben, hogy csak 14 napig tudjuk ezt megoldani a becsült szállítási dátumtól számítva.
Egyéb kapcsolódó kérdések:
Top