A rendelés részletei között találhatod meg a követési információkat, ha belépsz a „fiókodba”.
Ha egy rendelés több terméket tartalmaz, előfordulhat, hogy mindegyiknek más a szállítási dátuma.
Mindazonáltal, a vásárlási folyamat során megadott becsült dátum az, amikor az összes terméket együttesen fogod megkapni. Ha emailben értesítést kaptál a rendelésed szállításáról a szállítóval, a levélben megtalálod a követésre mutató közvetlen linket. Ha nem rendelkezel ezzel az emaillel, követheted a szállítást a „fiókodban” is. Ott megadjuk neked a szállító adatait, hogy közvetlenül felvehesd velük a kapcsolatot és pontosabb információkat kaphass.
Megjegyzés: Ha azt látod, hogy a csomagot átadták, de te mégsem kaptad meg, lépj az „Átadva, de nem kaptam meg” oldalra további információkért.
Tájékoztatjuk, hogy az ezen az űrlapon megadott személyes adatokat a Funiglobal Development S.L. (Funidelia) kezeli. Ezzel az üzenettel az a célunk, hogy választ adjunk kéréseire vagy kérdéseire. A legitimizálás az érintettek hozzájárulásával történik. Tá